Kitų metų pradžioje: svarbiausia pasaulyje 2024 metų vartojimo prekių šventė - „Ambiente", „Christmasworld" ir „Creativeworld" parodos

Praėjusią savaitę „Mano Namų“ komanda turėjo galimybę sudalyvauti spaudos konferencijoje Talino mieste, kurios metu buvo pristatyta svarbiausia pasaulyje 2024 metų vartojimo prekių šventė - „Ambiente“, „Christmasworld“ ir „Creativeworld“ parodos.

Ateinančių metų pradžioje, 2024 m. sausio 26/30 d. Frankfurto parodų centre lygiagrečiai vyks trys didžiausios tarptautinės parodos „Ambiente“, „Christmasworld“ ir „Creativeworld“ , kurių metu bus galima iš arti susipažinti su visomis naujausiomis idėjomis ir produktais - nuo pasaulinės rinkos spektro iki pramonės tendencijų ir ateities vizijų.


„Ambiente“ yra tarptautinė namų apyvokos ir plataus vartojimo prekių paroda, kasmet pritraukianti daugybę lankytojų iš įvairių pasaulio šalių. „Ambiente“ yra pristatomos pasaulinės produktų dizaino kryptys, ateinančio sezono dizaino favoritai. Ji vyks 2024 m. sausio 26/30 d.



„Ambiente“ paroda
„Ambiente“ paroda
Organizatorių archyvas



„Christmasworld“ - pasaulyje pirmaujanti šventinių ir sezoninių dekoracijų paroda. Produktų kategorijos, pristatomos parodoje yra Kalėdų ir kitos sezoninės dekoracijos, šventiniai ir prekybiniai apšvietimo sprendimai, floristikos prekės ir sodo dekoracijos, žvakės, dovanų pakavimo priemonės, Kalėdų skanėstai (vynas, arbata, meduoliai ir kt.). Ji vyks 2024 m. sausio 26/30 d.



„Christmasworld“  paroda
„Christmasworld“ paroda
Organizatorių archyvas



Creativeworld“ paroda skirta kūrybinei bendruomenei: amatininkams, menininkams, kūrėjams.  Produktų kategorijos, pristatomos parodoje - rankdarbių medžiagos, rinkiniai ir knygos, reikmenys tapybai, grafikai, gatvių menui, įranga tekstilės produktų gamybai ir kita. Ji vyks 2024 m. sausio 27/30 d



„Creativeworld“ paroda
„Creativeworld“ paroda
Organizatorių archyvas



Kokių naujovių bus pirmaujančiose tarptautinėse plataus vartojimo prekių parodose „Ambiente“, „Christmasworld“ ir „Creativeworld“ 2024 metais? Nors vartojimo prekių pramonė visame pasaulyje susiduria su įvairiais iššūkiais, pasaulinių parodų verslas šiuo metu išgyvena atgimimą - sumanūs požiūriai į sprendimus yra paklausesni nei kada nors anksčiau. „Nuotaikos tarptautinės parodos scenoje geros“, – sako Philipp Ferger, plataus vartojimo prekių parodų viceprezidentas. P. Ferger teigimu, „Ambiente“, „Christmasworld“ ir „Creativeworld“ parodos auga tiek kokybiškai, tiek kiekybiškai: pagal plotą plečiasi trimis naujais salės lygiais, todėl kuriama daugiau erdvės parodos dalyvių pristatymams.



2024 m. „Ambiente
2024 m. „Ambiente", „Christmasworld" ir „Creativeworld" parodų planas
Organizatorių archyvas



Dalyvių, kaip ir kiekvienais metais, parodoje nestinga. Turėdama didelį dalyvių skaičių iš Skandinavijos šalių, ateinanti „Ambiente“ paroda taps tikru skandinaviško dizaino centru. Ypatingas dėmesys bus skiriamas japonų dizainui, kurį lankytojai galės atrasti didele įvairove pasižyminčioje „Ambiente“ produktų pasiūloje. Skelbiama, kad didieji prekiniai ženklai grįžta į „Ambiente Dining“: tokie prekių ženklai kaip „Rosenthal“, „Royal Tableware“, „Seltmann-Weiden“ ir „Villeroy & Boch“ jau užsiregistravo būsimame renginyje. „Zwiesel Kristallglas“ „Ambiente“ parodoje taip pat turės savo stendą ir pirmą kartą pristatys savo plataus vartojimo prekių liniją.



„Ambiente“ parodos naujovės
„Ambiente“ parodos naujovės
Organizatorių archyvas



„Ambiente Living“ 3 -ioji salė vėl spindės tokiais pagrindiniais prekių ženklais kaip „Blomus“, „Bloomingville, „Broste Copenhagen“, „Georg Jensen“, „IB Laursen“, „Lambert“ bei kitais. „Ambiente Working“ taip pat užregistravo daugybę tarptautiniu mastu žinomų prekės ženklų.


„Christmasworld“ pasižymi teigiamais parodos dalyvių atsiliepimais, todėl paroda labai greitai buvo sėkmingai užpildyta dalyviais. „Tai dar kartą pabrėžia tvirtą lyderio poziciją šventinių ir sezoninių dekoracijų parodų srityje“, – pabrėžia P. Ferger. 4.0 salėje, gerai žinomos įmonės, tokios kaip „Michel Taillis Creation“, „Weihnachtsland“, „Blachère Illumination“, „Fotodiastasi“ pristatys savo naujoves. Didmenininkai, tokie kaip „Christmas Inspirations“, G. Wurm, „Koopman International“ ir TIMSTOR vėl prisistatys 4.1 salėje.



„Christmasworld“ parodos naujovės
„Christmasworld“ parodos naujovės
Organizatorių archyvas



„Creativeworld“ parodoje lankytojai vėl susitiks, kad išbandytų naujus produktus ir medžiagas tiesiogiai vietoje. Lankytojai jau gali laukti šių gerai žinomų parodos dalyvių: grafikos menų ir menininkų reikmenų segmente figūruoja tokie prekių ženklai kaip „Golden“, „Kreul“, „Marabu“, „Royal Talens“ ir „Schmincke“. Kiti gerai žinomi prekių ženklai yra „Carioca“, „Clairefontaine“, „Colart“, „Faber-Castell“, „Fabricano“, „Koh-i-noor“ ir „Pebeo“.



„Creativeworld“ parodos naujovės
„Creativeworld“ parodos naujovės
Organizatorių archyvas



Spalvinga programa lankytojų laukia visomis parodų dienomis. „2024 m. planuojame naują programos struktūrą: pristatome temines dienas, kad galėtume pritraukti daugiau lankytojų ir tinkamai aptarnauti didelius lankytojų srautus“, – teigia P. Ferger. Pavyzdžiui, visos apdovanojimų ceremonijos vyks penktadienį, Apdovanojimų dieną. Parodos šeštadienis bus Dizainerių diena: penki kviestiniai dizaineriai šią dieną nagrinės dizaino temą iš skirtingų perspektyvų. Sekmadienį daugiausia dėmesio bus skiriama prekybai. Na, o pirmadienis bus paskelbtas viešbučių savininkų diena - programa mugėje specialiai tenkins viešbučių savininkų, restoranų, virėjų ir maisto bei gėrimų vadybininkų poreikius.




Užsakymo nr.: PT_83538

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis