Skelbimas kaip komiksas – sveikintinas būdas išsiskirti ar nesusipratimas?

Vilnietis Domantas Širvinskas parduodamas butą Naujamiestyje nusprendė eiti kitu keliu. Vietoj nuobodaus įprastinio skelbimo, jis pagalbos kreipėsi į komiksų dailininkę Miglę Anušauskaitę. Ji smagiai ir savitai padailino buto nuotraukas.

Noras išsiskirti iš skelbimų masės

„Į iššūkius visuomet stengiuosi pažvelgti kūrybiškai. Šis kartas – ne išimtis. Esu įdėjęs ir tradicinį skelbimą, tačiau suprantu, jog panašių skelbimų yra ne vienas. Kadangi norėjau, kad mano objektas išsiskirtų, pasirinkau originalų pateikimo būdą – taip jis gali būti pastebėtas didesnės dalies žmonių“, – pasakojo Domantas.

Asmeninio archyvo nuotr.

Jo užduotis dailininkei buvo įpūsti gyvybės tuščiam būstui – piešiniais sukurti tokį jausmą, kad potencialus pirkėjas pajustų – tai yra jo namai. M. Anušauskaitei tokia idėja pasirodė daili, įdomi ir nesunkiai įgyvendinama, tad be didelių dvejonių, užduotį atlikti sutiko. Tiesa, ją įgyvendinti reikėjo per trumpą laiką.

Asmeninio archyvo nuotr.

„Iš pradžių svarsčiau, gal sukurti kokią istoriją, kurios skirtingos fazės vyktų skirtinguose kambariuose. Tačiau bijojau, kad tuomet komiksas taps arba pernelyg fragmentiškas, arba ne apie butą (o juk skelbimas yra apie butą). Taigi nusprendžiau, kad būtų įdomu, jei šnekėtų pats butas“, – skelbimo apipiešimo patirtimis dalijosi komiksų dailininkė.

Pirkėjo dar nėra

Ar toks sprendimas pasiteisino? „Pirkėjo dar neturiu, bet skelbimas įdėtas tik prieš kelias savaites. Per šį laiką jį peržiūrėjo virš 3000 žmonių – tai keliskart didesnis skaičius nei įprastai per šį laiką. Nuotraukos plinta ir socialiniuose tinkluose. Susidomėjimas yra, belieka sulaukti „to vienintelio“, – optimistiškai į situaciją žvelgia buto savininkas.

Asmeninio archyvo nuotr.

Šiuos skelbimus iliustravusi Miglė į klausimą, ar asmeniškai sudomintų toks skelbimas, atsakė racionaliai: „Dėl pirkimo nežinau – juk tai nuo daug ko priklauso. Bet skelbimo nuotraukas tikrai peržiūrėčiau, jei pamatyčiau ant jų pripieštų paveiksliukų.“

Asmeninio archyvo nuotr.

Nekilnojo turto agentūros „Ober-Haus“ atstovas Marius Čiulada yra kiek kritiškesnis: „Tai, kad jis aptarinėjamas viešojoje erdvėje ir, kad juo domisi žurnalistai įrodo, jog skelbimas atkreipia į save visuomenės dėmesį. Be abejo, šis skelbimas išskirtinis ir efektingas. Klausimas ar jis efektyvus? Ar jis gerai nusako visus buto privalumus? Ar apibūdina kaimynystę, namą bei aplinką. Šis pateikimas aiškiai orientuotas į emociją, tačiau daug pirkėjų linkę vadovautis sausais skaičiais. Čia jų pasigendu, todėl dalis interesantų tiesiog ignoruos tokį skelbimą.“

Kaip parengti skelbimą, norint parduoti nekilnojamąjį turtą

Pasak M. Čiulados, svarbu išsamiai ir kokybiškai perteikti tiek vaizdą, t.y. nuotraukas ar video siužetą, tiek aprašymą, t.y. tekstinę informaciją. Jo nuomone, nekilnojamojo turto rinkoje sukasi didelės sumos, tad poezija ar juokai tikrai nėra pats tinkamiausias būdas.

„Taip, tam tikri sąmojai, nestandartiniai sprendimai didina skelbimo lankomumą, bet ar į tokį skelbimą publiką žiūri kaip į parduodamo buto skelbimą, ar kaip į juoką ir siunčia draugams nuotaikai pakelti?“, – šmaikščias iniciatyvas vertina NT srities specialistas.

Žinoma, dabar visi ieško įdomesnių pateikimo formų – pasitelkiamos 3D vizualizacijos, būstą stengiamasi profesionaliai nufotografuoti, kuo smulkiau aprašyti. Kiekvienas pardavėjas turi savitą stilių ir priėjimą prie klientų, todėl vieni klientai renkasi vienus, kiti kitus NT pardavėjus.

„Apskritai NT pardavimas – labai asmeniškas verslas (tai nėra pieno pakelio pardavimas parduotuvėje), todėl kiekvienas pardavėjas labai savotiškai ir individualiai pateikia vieną ar kitą pasiūlymą. Daugiau kuriozinių ar linksmų istorijų būna aprodant butą ar namą. Pristatant juos viešojoje erdvėje paprastai viskas vyksta sklandžiai“, – patirtimi dalijosi M. Čiulada.

Ar jau turite ManoNamai.lt programėlę savo išmaniajame telefone? Parsisiųskite ją ir pirmieji skaitykite portalo naujienas: „iOS“ versija; „Android“ versija Be to, galite sekti visas mūsų naujienas socialiniame tinkle Facebook!

Dėmesio!
Kviečiame atsakyti į žemiau esančius klausimus ir spalio mėnesio gale išrinksime vieną laimėtoją (su juo susisieksime asmeniškai), kuriam padovanosime 3 mėnesių žurnalo „Mano Namaiprenumeratą.


Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis