Gudrybės, kurias reikėtų išbandyti vyrams

Aukštosios mados imperija laikomoje Prancūzijoje gimsta rafinuočiausios stiliaus ir kvapų tendencijos. Suteikiame Jums galimybę bent dalele prisiliesti prie prancūzų kultūros, dalinamės interviu su prekės ženklo vyrams „Antoine“ įkūrėju Jean-Noel Ozouf! Taip pat sužinokite, kaip interjero dekoro salono vadovė Kristina Strolienė atsivežė,„Antoine“ į „Krispo“.

Kokia „Antoine“ priešistorė? Ar sukurti gaminius vyrams paskatino noras išsiskirti rinkoje, ar tokių produktų trūkumas?
Jean-Noel Ozouf: „Antoine“ idėja gimė mano partneriui Dominykui, kuris yra tikras parfumeris (tai reiškia, jog mes neperkame formulės, o ją kuriame patys). Jautri jo uoslė negalėjo pakęsti tradicinių skalbiklių kvapo: gėlių ir vaisių miksas neįtiko jo aukštosios mados reikalavimams. Taigi, buvo priimtas sprendimas teikti žmonėms aukštos kokybės kvapus. Kaip? Mūsų produktuose naudoti išskirtinius senosios gamybos haute couture kokybės neapdirbtas medžiagas. Atsakant į klausimą galime teigti, kad „Antoine“ gimė iš drąsos stygiaus skalbiklių ir muilo industrijoje, o taip pat ir dėl noro, kad vyras visada skaniai kvepėtų lyg būtų ką tik iš dušo.

Gamintojo nuotr.

Kokie yra „Antoine“ produktų išskirtinumai?
Jean-Noel Ozouf : Mes galime teigti, kad „Antoine“ yra pirmasis skalbiklis, sukurtas pagal parfumerio pajautimą, o ne pagal uždiktuotas rinkos sąlygas. Be to, tai yra pirmasis kartas, kai kasdieniniuose produktuose yra naudojamos aukštos kokybės neapdirbtos medžiagos lygiai taip pat kaip aukštojoje parfumerijoje.

Gamintojo nuotr.

Jeigu „Antoine“ būtų vyras, kokiomis savybėmis jis pasižymėtų?
Jean-Noel Ozouf : Penkeri metai praėjo nuo mūsų prekės ženklo atsiradimo. Iš tiesų, mes manome, kad „Antoine“ nėra tik vyras. Bet jeigu jis būtų tik vyras, „Antoine“ būtų rafinuotas žmogus, dievinantis švarą, atkreipiantis dėmesį į detales savo paties aprangoje ir namuose. O ypač jis ieškotų aukščiausios kokybės produktuose, kuriuos jis perka. Galiausiai, jis lojalus ir kai randa tai, kas jam patinka, naudoja labai ilgą laiką.

Keista, bet mes pavadinome savo prekės ženklą ne pagal prancūziško vardo „Antoine“ etimologinę reikšmę, (mums tiesiog patiko toks vardas ir tiek) bet tikrai internetinėse svetainėse, aiškinančiose vardų reikšmes, galime rasti būtent tokių savybių.

Gamintojo nuotr.

Kuo ypatingi „Antoine“ kvapai?
Jean-Noel Ozouf: Turint omenyje „Classic” kvapą, jame supintas sandalmedis ir kedras, praturtintas subtiliomis gintaro natomis bei užbaigiamas švelniu muskuso prisilietimu. Tai yra garantija įtikti kievieno vyro eau de toilette skoniui. „Intense” kvapas – pačiulio ir odos mišinys su švelniu gintaro prisilietimu. Štai, mes kalbame apie tikrus individualius kvepalus.
Abu aromatai linijoje sukurti naudojant tik geriausias neapdirbtas medžiagas, kurias rasite ir moderniuose prabangiuose kvepaluose, dėl to „Antoine“ ir priskiriamas „tikrųjų kvepalų” kategorijai. Tokie aromatai vystomi ir transformuojami per laiką bei yra ilgai jaučiami ant dėvimų drabužių ir odos.

Gamintojo nuotr.

Įprasta manyti, kad skalbiklių pasirinkimas – moterų sritis. Ar „Antoine“ perka rūpestinga žmona, ar vis tik pats vyras?
Jean-Noel Ozouf : Šis senas šimtmečio įsitikinimas yra priežastis, dėl ko mes sukūrėme „Antoine“! Dėl šio stereotipo skalbiklių industrijoje nėra siūloma niekas kitas kaip tik gėlių ir vaisių kvapai (atsižvelgiant į pigumą ir šių kvapų kokybę, labiau tinka sakyti „kvapas”, o ne „aromatas”).

Taigi, dabar nupieškime „Antoine“ klientų portretą: „Antoine“ yra puošeiva, siekiantis harmonijos su jam priklausančiais aromatais. „Antoine“ yra skanių aromatų mylėtojas, todėl jis nori kvepėti tikrais kvepalais naudodamas muilą, tualetinį vandenį ir t.t.

„Antoine“ yra modernus vyras, kuris skalbia savo rūbus pats (ypač savo gražiuosius marškinius). Šiek tiek pajuokaujant., „Antoine“ yra vienišas arba išsiskyręs ir jis privalo skalbti savo drabužius pats. „Antoine“ yra vyras, kuris nori kvepėti taip, kaip niekas kitas.

Paskutinis, bet ne mažiau svarbus: „Antoine“ taip pat gali būti moteris, kuri yra pavargusi nuo tradicinių kvapų, tokių kaip jazminai ar levandos.

Gamintojo nuotr.

Muilas, skalbiklis, dušo gelis – tai buitinės kasdienio vartojimo prekės. Kaip prancūzai sugeba juos paversti aukštosios mados objektais?
Jean-Noel Ozouf : Tai yra labai paprasta: jeigu nori kažką pakeisti, įdėk geriausios kokybės ingridientus! Aš pateiksiu kulinarinį palyginimą: paimkime omleto su grybais receptą ir pakeiskime grybus į trumus. Patiekalas tampa nebe įprastas!

Kai mes kuriame aromatus skalbikliams ar muilui, mes kuriame juos taip, lyg jie būtų haute couture kvepalai, naudojame pačias brangiausias ir kokybiškiausias neapdirbtas medžiagas. Tad nieko nuostabaus, kad produktai kvepia taip išskirtinai. Tiesa yra ta, kad mums yra sunkiau surasti tinkamą kvapą savo skalbikliams, o padaryti eau de toilette labai lengva!

Gamintojo nuotr.

Kaip atradote „Antoine“?
Kristina Strolienė: „Antoine“ atradome nuolatos ieškodami išskirtinių, unikalių produktų šiuolaikiškai asmenybei. Dažnai lankomės tarptautinėse parodose su noru atrasti kažką ypatingo. „Antoine“ ekspozicija parodoje akį patraukė paprastai unikaliu dizainu, išraiškingomis spalvomis – ryški neoninė, subtili violetinė. Tai buvo skalbikliai – keista, nes Lietuvoje esame pratę naudoti skalbiklius, kurie yra bespalviai arba perlamutro spalvos. Ilgai su didžiuliu entuziazmu bendravome su „Antoine“ produktų kūrėjais. Atradome nepakartojamą tualetinį vandenį kūnui, dušo gelius, skystus muilus. Supratome, kad tokia idėja – kvepėti vienu, išsirinktu kvapu nuo odos iki drabužių – puiki mintis žmogui, mylinčiam save, savo aplinką ir gyvenimą.

Gamintojo nuotr.

Kokia buvo jo kelionė į Krispo salonus?
Kristina Strolienė: Ilgai laukę ir pagaliau sulaukę „Antoine“ kvepiančių produktų, atrinkome kolekcijas ir sudėliojome mūsų salonų lentynose.

Gamintojo nuotr.

Kiek lietuviams yra svarbus kvapas, kuris yra bene didžiausias „Antoine“ išskirtinumas?
Kristina Strolienė: Galime pasidžiaugti, kad mūsų tautiečiams geras, išskirtinis kvapas yra labai svarbus. Tai parodo didžiuliai patalpų kvapų su lazdelėmiss pirkimai. Šiai dienai žmonės suvokia, kad kvapas – neatsiejama asmenybės ir namų jaukumo dalis. „Antoine“ aromatų gama išties išskirtinė, tai žinome ne tik mes, tačiau dažnas klientas pasako: „kvapai kitokie, niekur nejausti“. Tik išskirtiniu, kitokiu kvapu galime išryškinti save minioje.

Gamintojo nuotr.

Ką lietuviui reiškia prancūziškas produktas?
Kristina Strolienė: Lietuviui prancūziškas produktas pirmiausiai siejasi su aukšta kokybe ir išskirtinumu.

Įsigykite nepaprastų „Antoine“ produktų „Krispo“ salonuose: www.krispo.lt

Užsakymo nr.: PT_71623102

Parašyk Redakcijai

Sekite mus:

Prenumeruok

Naujienlaiškį

Prenumeruodami portalą, Jūs sutinkate su taisyklėmis