Turbūt ne vienas iš Jūsų prisimena, kaip, dar visai neseniai, daugumos namų langus dengdavo vienodos medžiagos, blankių atspalvių, sunkios, niūrokos užuolaidos. Sakysite, kad šie laikai baigėsi? Ir neklysite. Šie laikai ne tik baigėsi, bet ir žmonės pasikeitė – jie kur kas daugiau dėmesio skiria interjerui ir savęs išraiškai per jį.
Kiekvienais metais kompanija „Osta“, bendradarbiaudama su žymiausiais dizaineriais sukuria ir pristato naują įvairialypę, skirtingo stiliaus interjeruose derančią kilimų kolekciją, atitinkančią paskutines mados tendencijas, klientų poreikius ir vyraujančias interjerų dekoravimo kryptis.
Ištikimiausi žurnalo „Mano namai“ skaitytojai kas mėnesį gali naudotis specialiais mūsų draugų ir partnerių pasiūlymais bei nuolaidomis. Kiekvieną mėnesį žurnale MANO NAMAI rasite vis kitokį mūsų partnerių – interjero ir namų aksesuarų salonų, architektų, dizainerių – specialų pasiūlymą bei išskirtines nuolaidas. Vasarį jūsų laukia net trigubas pasiūlymas, tad prenumeruoti – verta!
„Marius“ – tai unikalus norvegiškas ornamentas, simbolizuojantis Norvegijos dizainą. Taip, raštuotas megztinis tapo kultiniu dizaino objektu ir pirmąja asociacija su žiemos šventėmis, yra žinomas visame pasaulyje ir netgi apsaugotas autorinėmis teisėmis.
Prisiminimais, vaikyste, Kalėdomis ar tabaku kvepiantys namai - tokia Kristinos ir Povilo Strolių, „Krispo“ kvapų namų šeimininkų, kasdienė duona. Jie šeimomis bendrauja su svarbiausių pasaulyje kvapų namų savininkais, per mylią uodžia kokybišką kvapą, tačiau kantriai moko kvapų pradžiamokslio pradedančiuosius. „Kvapas neturi draskyti nosies – įėjęs turi užuosti ir pamiršti, tačiau po kurio laiko – jo ilgėtis“, – tikina Kristina.
Puošiant namus Kalėdoms susiduriame su daugybe neplanuotų problemų. Tačiau vietoj didelio galvos skausmo, galime pasitelkti paprastą sprendimo būdą – apsidairyti po namus ir panaudoti seniai pamirštus daiktus, kurie šiuo laikotarpiu gali suskambėti originaliai bei šventiškai.
Posakiai „taip kvepia prabanga“, arba „kvapas išduoda“ naudojami ne veltui. Neįtikėtina, koks magiškas reiškinys yra kvapas. Galime per keletą sekundžių užuosti kvapus, bet reaguojame į juos individualiai. Kvapas veikia mūsų mintis, pojūčius, nuotaiką ir net fizinę savijautą – vieni aromatai ramina, kiti stimuliuoja, žadina jausmus ar keičia nuotaiką, šalina nuovargį, lengvina kvėpavimą.
Vienkartiniai puodeliai yra puikus sprendimas iškyloms gamtoje ar per muzikos festivalius, tačiau kai ruošiame kviestinę vakarienę ar jaučiamės nekasdieniškai, suaugusiems skirtus gėrimus norisi gerti iš kiek rafinuotesnių indų. Taigi, čia aptarsime, kada ir kokios taurės tinka.
Pastaruoju metu itin populiarus skandinaviško stiliaus interjeras mums dažniausiai asocijuojasi su klasikinėmis šaltomis spalvomis – balta, pilka, ruda. O dabar tendencijos keičiasi ir vyksta nauja spalvų revoliucija – sienos vis dažniau dažomos šiltais pasteliniais tonais.
Namai, tai ne tik namų sienos ir stogas virš galvos – tikrais namais jie tampa tada, kai į juos norisi grįžti. Su tuo sutinka ir interjero dizainerės Gintarė Garcia ir Brigita Petravičiūtė, geriau žinomos „Jaukumo kūrėjų“ vardu. Moterys teigia: „Iš plytų pastatomas namas, o iš meilės jiems – namų židinys. Be to, tam reikia vos kelių paprastų elementų. Tuomet net paprasčiausias interjeras atgimsta neregėtomis spalvomis“. Tad nuo ko pradėti ir į ką verta atkreipti dėmesį šį pavasarį?
Kelionių įspūdžiais dvelkiantis interjeras visada madingas! Kaip kurti jį taip, kad būtų jauku? Kaip suderinti skirtingų kultūrų motyvus – raštus, faktūras, spalvas, formas? Yra du būdai – arba pamažu kaupti iš kelionių parsivežtus daiktus ir įsiklausyti į savo vidinį grožio pajautimą, arba pasikliauti profesionalių dizainerių skoniu.
Nuo vasario 12 iki vasario 16 d. Frankfurte vyks paroda „Ambiente Trend Show“. Šioje dizaino, meno, mados ir architektūros parodoje vyraus keturios tendencijos: meniška sodininkystė, futuristinė mada, funkcionalus paprastumas ir komponavimo laisvė.